niedziela, 16 czerwca 2013

Wino pomarańczowe Burnarj

Ostatnio miałam okazję spróbować ciekawego wina jak mówi producent tworzonego z soku z pomarańczy.

Pierwszy raz coś takiego piłam ale jestem "ZA" tworzeniem tego typu eksperymentów smakowych. Miły, bardzo pomarańczowy zapach bucha od samego momentu otwarcia korka (wybuchowego szampanowego korka). Wino musujące przypomina pitego na sylwestra "szampana". W smaku wykwintne, mimo że nie miałam okazji próbować wytrawnego a jedynie półwytrawne. Ja przepadam za słodkimi winami, rzadko kiedy zdecyduję się na czerwone wytrawne. Trochę więc dla mnie za mało słodyczy w tym białym musującym Burnarj.

Dobre - nada się do dań obiadowych typu ryba ale też do słodkich drinków owocowych. Smak jest wyraźny ale mniej pomarańczowy niż jego zapach, dlatego też samego bym chyba nie wypiła ale z dodatkami jest przyjemne. Dobre na ciepły wieczór do lodów.
Kto ciekaw niech próbuje ! :-)

2 komentarze:

  1. wow, nigdy nie piłam pomarańczowego wina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj kupiłam w arkadi, w kuchniach świata , prawdziwe cudo ten burnarj...miałaś racje , pozdrawiam elka

    OdpowiedzUsuń

Google+